Vrijwilligerswerk Hanukkah Children's Home - Reisverslagen van Lindsay Dekker - WaarBenJij.nu Vrijwilligerswerk Hanukkah Children's Home - Reisverslagen van Lindsay Dekker - WaarBenJij.nu
Vrijwilligerswerk Hanukkah Children's Home

20 februari 2014 vertrek ik weer naar Ghana, Hanukkah Children's Home, ditmaal voor bijna 6 maanden en ik ga alleen. Aangezien het erg lastig is om een vaste baan te vinden heb ik een paar maanden geleden besloten om weer terug te gaan naar Ghana! De laatste maanden heb ik wel veel gewerkt als inval/uitzendkracht bij verschillende kinderverblijven en buitenschoolse opvang centra's waardoor ik lekker heb kunnen verder sparen!
Mocht je zelf nog dingetjes hebben waarvan je denkt dat goed bruikbaar is voor daar en wat ik eenvoudig kan meenemen, laat het mij weten!
Voor meer informatie over Hanukkah Children's Home zie de site: mchildcare.nl

Lindsay x

Recente Reisverslagen:

20 Juni 2014

Van hot naar her

05 April 2014

Akwaaba Ghana

06 Februari 2014

Uitladen, inladen, uitladen....

08 December 2013

Mijn herinneringen
Lindsay

20 februari 2014 is het dan zover dan vertrek ik weer naar Ghana, Hanukkah Children's Home ditmaal voor een periode van bijna 6maanden. Deze keer ga ik alleen naar Ghana! Dit is de site waar ik jullie ditmaal op de hoogte houdt van alle in en outs van voor mij vertrek en mijn periode in Ghana! Laat gerust een reactie achter op al mijn blogs!! Leuk! Liefs Lindsay x

Actief sinds 08 Dec. 2013
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 3584

Voorgaande reizen:

20 Februari 2014 - 02 Augustus 2014

Vrijwilligerswerk Hanukkah Children's Home

Landen bezocht: